Jeg har hatt bloggpause

And here’s why:

God grunn nr 1: Har rett og slett ikke hatt lyst, og det er aldeles ikke vits i å blogge når man ikke har lyst, da blir bare innleggene teite og det skinner som regel rett igjennom at ”dette gjør jeg bare fordi jeg føler jeg må” SÅH. God grunn nr 2: Jeg har vært syk, og hatt andre ting å tenke på og styre med enn blogging. Ikke minst min evinnelige bekymring: skolen. Jeg har vært UTROLIG bekymra for skolen de siste ukene, ikke minst pga jeg har vært syk. Fravær. Alt sånt.. jeg vil ingenting annet enn å klare skoleåret, men det virker som om det snart bare er jeg selv som tror jeg kan klare det. Greit nok, jeg sliter. Jeg kommer ikke til å få toppkarakterer. Det er vanskelig. Men det betyr ikke at jeg ikke klarer det. Og jeg veit med meg selv at å slutte på skolen og flytte hjem igjen aldeles ikke er det rette å gjøre, tror jeg bare kommer til å bli sykere da. Sånn som det er nå har jeg i alle fall noe å gå til hver dag, jeg treffer folk, skaffer nettverk, har noe å bryne meg på annet enn meg selv. Så det så. Jeg føler meg litt som Locke i LOST: ”Don’t tell me what I can’t do!” LOL. Jeg vet at dette første halvåret har gått dårligere enn planlagt, men hey, har jo alltids andre termin å bli bedre på. Jeg vil, skal og MÅ gjøre det bedre da. Lite vits i å gå ut av VGS med et vitnemål med 2 i snitt. DETTE GÅR BRA. Det som er surest er at jeg har fått flere tilbakemeldinger på at jeg er en flink elev, og (i fare for å skryte) lærere har sagt at de er imponert over språket mitt. Derfor er det en sykt ræva følelse at en sykdom skal hindre meg i å gjøre det så godt som jeg ellers VET jeg kunne klart. jaja, ikke no å gjærra med det. Det lösar sig, det gör det alltids..

Ellers.. jeg klarte å miste den nydelige mobilen min på TOTEN av alle steder, 150 mil hjemmefra. Greeat. Jeg var der for å besøke min kjære venninne Lisa, og den må ha falt ut av lomma mi et sted.. den er i alle fall ingen steder, regner med den ligger og råtner på Toten. KJIPT 😦 i alle fall, har kjøpt en ny en, Sony Ericsson T707. Den er ROSA, har diskolys, 3,2px kamera og hvis det ringer, kan man vifte hånda over mobilen, så blir det stille. DRITKULT! Har også greid å herpe en PC, så kjøpt meg ny PC og gitt. Packard bell, med Photoshop Elements og direktelink til eBay på oppgavelinja. Passer fint for meg, med andre ord! Sykt lol så dårlig håndlag jeg egentlig har med tekniske ting. Jeg har ikke telling på hvor mange dingser jeg har ødelagt eller mista opp i gjennom årene. Det verste var min forrige PC; ca ei uke etter at jeg hadde kjøpt den, begynte den å tulle og komme med DRITHØYE pipelyder iblandt når jeg slo den på. Og jeg hadde seriøst ingen anelse hvorfor! Tror det er likesågreit at jeg ikke utdanner meg innen data. Dette ble teit og langt, men kort oppsummert har jeg altså vært opptatt på andre områder i livet enn TEH INTERNETZ, men er nå klar for å begynne å blogge igjen, for de som måtte lese dette. Yes!

2 Responses to “Jeg har hatt bloggpause”

  1. Så kommentaren din nå! 😉 Så morsomt at du også skal til thailand i julen! 🙂 er jo i området der samtidig vi da! Gleder meg skikkelig jeg, men det er jo litt rart også..

    DU får ha god tur, ikke så lenge til du reiser nå! 😉

  2. VELKOMMEN TILBAKE 😀 😀 😀
    det ligger en liten hilsen til deg i bloggen min btw^^ 😉

Leave a Reply

