Mad World

Jeg elsker den sangen. Vært en av mine favorittsanger siden jeg var 13! Den er fin uansett, til og med når jeg spiller den lol. Og selv om lyden er fucka og litt skrapete (tror jeg hadde kameraet for nært høyttalerne til keyboardet), så bare.. jah. Jeg elsker å spille den. En av de sangene jeg har følt meg 100% trygg på siden jeg lærte den høsten 2004, og jeg kan spiller den anytime, anywhere. Lett å like, lett å huske, også gjør det jo ikke noe at den er fantastisk fin å høre på! 

 

4 Responses to “Mad World”

  1. Ja ❤ den er så fin ❤ ❤ ❤

  2. Det som er så rart med denne sangen er at den ALLTID dukker opp når jeg er lei meg, og på den måten får jeg alltid en klump i halsen når jeg hører den…

    Du er veldig flink!

    • LOL samme her! Den er så fiin, så jeg VIL høre på den, men samtidig så bare :||||||| har veldig mange minner knytta til den, både gode og dårlige. Virker som det er mange som har det!

      Tusen takk skal du ha! Kunne gjort en mye bedre jobb, men pytt, klokka var to på natta ;D

  3. SV: Jojo, men om et menneske spiser et annet menneske blir det kanibalsime som er ulovelig. Det er ikke ulovelig å spise dyr. Selvfølgelig blir mennesker av og til kanskje spist av dyr, men var ikke det jeg mente med innlegget ^^

Leave a Reply

