Trender jeg aldri kommer til å skjønne: Onepieces

I DON’T GET IT.

Har vært mye blest rundt disse i det siste, synes jeg. HVORFOR? Hallo, de er stygge. Jamen, de ER det! Jeg har vært fan av kigurumi-drakter før, og dette er jo og en slags onepiece.. bare hakket mer harry, egentlig LOL. Jeg har egentlig ikke noe imot harry ting, altså.. Det jeg ikke skjønner, er folk som seriøst vil bruke slike UTE blandt folk. Russesidene hadde jo “tilbud” på slike nå, 999 kr. Ser det virkelig ut som noen gidder å betale 1000lappen for noe sånt? Okei, tydeligvis er det mange som vil det, men jeg skjønner det bare ikke. Det finnes da tusenvis av behagelige plagg som samtidig er ganske kule, og disse jævla dressene er definitivt ikke blandt dem. Jeg kunne egentlig tenkt meg en for å bruke INNE når jeg slækker, men ikke for å bruke i offentlighet. Og jeg betaler iallefall ikke tusen kroner for en. Pysj på Cubus = 299 kr, er like digg å slække i, og ser jo fanden meg bedre ut og. Innlysende hva JEG velger iallefall.

Seriøst, LOL WUT?

Kan noen forklare meg greia med disse?

 

Leave a Reply

