Laise

Nå er jeg på mitt absolutt fresheste her. Sov en times tid for.. en times tid siden, i tillegg til at jeg er helt kake i hodet. Det begynte igår med at jeg hadde litt vondt i halsen, og utover dagen idag har jeg blitt både tett og snufsete. DIGG. Hodet føles ut som det veier to tonn, takk gud for Paracet!

laise

FUNKY FRESH. Egentlig vil jeg legge meg igjen, men må jo se Grey’s.. hey, jeg er jente vett. I morgen har vi “fri” i de to første (blir ikke tatt fravær) men som den utrolig flinke eleven jeg er, tenkte jeg meg på skolen likevel. Har litt å få gjort, og det er jo greit å faktisk få gjort litt. Er norsk, så, og jo mer notater jeg tar nå, jo mindre blir det å ta i Mai før eksamen. Haha, føler meg skikkelig nerd LOL. Etterpå er det to timer markedsføring, så skal vi ta klassebilde! Som vi EGENTLIG skulle idag, men var noen misforståelser. Iallefall, vi har ikke gutt/jente-tema lengre, og det vi har nå tror jeg blir sinnsykt mye kulere. Gleder meg!

Leave a Reply

