Det er tydeligvis meningen at verden skal forgå i regn

Good morning sunshine!  Eh. Vesterålen er ikke akkurat noe paradis om høsten, og det har regnet så og si hver eneste dag i en periode på mange uker nå – om ikke hele dagen, så iallefall litt. Som regel alltid når jeg er ute og går. Jeg våkna imorges av at jeg så og si ikke har stemme lenger, og halsen er kjempesår, ikke vet jeg om det er på grunn av regnet, men uansett. DAMN YOU, jeg vil ha høstsoool.

Å, FOR EIN STRÅLANDE MORGEN!

Å, FOR EIN STRÅLANDE MORGEN!

Digg å trå ut i dette hver dag.

Digg å trå ut i dette hver dag.

Nå har vi engelsk, og etter det skal vi ta klassebilde.. Gutt/jente-tema, altså guttene skal kle seg ut som jenter og omvendt. Kunne vært verre, men kunne absolutt vært bedre, litt lite originalt egentlig.. og jeg har egentlig ingen “gutteklær”, så jeg måtte bare ta den ene “sægge”buksa jeg har, rutete skjorte og totalt umatchende sko. Oh well. Ferdig 1140 idag!!

Leave a Reply

