BLING FO SHIZZLE

STIIIITCH!

STIIIITCH!

Blinga DS’e min. Søt? Jeg elsker Stitch! Hadde ikke nok pynt til å dekke hele, desverre, så dette får være inntil videre. Tenkte egentlig jeg skulle blinge kameraet, men siden jeg er en typisk “sleng-kameraet-i-veska-og-gå-ut”-person, så er det sikkert best å la vær. Ikke noe fint om noe av pynten faller av, det kommer flekker innimellom osv. Nå må jeg skaffe meg bæreveske til DS’en, så jeg ikke trenger å være rett for min precious bling!

Egentlig er det jævlig greit å blinge tinga sine. De blir med engang mer GIRLY og ikke minst blikkfang! En fordel når man synes det er fint og, såklart. Og en annen ting; de fleste ting blir faktisk mindre attraktive for tyver, det er iallefall mitt inntrykk. De fleste jeg kjenner, har blitt litt “WTF?” når de har sett telefonen min, eller fascinert, men de aller færreste kunne tenkt seg en superjålete telefon selv. Iallefall ikke gutter! Ærlig talt, hvis DU var en BADASS-mobiltyv, ville du virkelig stjelt denne?

blingmobila

Og blir den stjålet, er det ikke akkurat så jævla vanskelig å kjenne den igjen, så lykke til med å holde den skjult. Trenger ikke beskrive modell eller noe, er bare å si til alle at det er en “den derre telefonen med masse rosa og diamanter”, så vet jo alle hva de skal se etter. Går selvfølgelig an å fjerne blingen, men det skal jeg love kan ta sin tid! So why bother? Nemlig. Mobilen blir vakker, den blir ikke stjålet og alle er glade!

Leave a Reply

