Offentlig nerding

sur

HEIA. Sitter på kjøpesenteret og nerder, LOL. Hadde markedsføring i de siste timene, samtaler, og jeg var såklart sist ut. Kunne liksom ikke skrike “NEI NÅ MÅ JEG GÅ ALTSÅ”, heller, så bussen fikk bare ha det så bra. Mamma skal komme og hente meg, hurra! Fått stipend idag, så får se om jeg ikke tar meg en liten butikkrunde mens jeg venter. Lyst på en ny vinterjakke, denne grå jeg har på meg nå har jeg hatt i snart tre år. Den funker, men har veldig lyst på en parkas.. Sortland er ikke shoppingparadis, men 5 meter unna meg på Cubus henger det en jakke som fra avstand iallefall ser relativt OK ut. Vi får se!

Leave a Reply

