Utfordring

1. Skriv 10 ting som få vet om deg.

1. Jeg HATER kroppshår og skulle gjerne hatt hår kun på hodet (og bryna, haha)
2. Jeg har vært både ekstremt sjenert og ekstremt stor i kjeften, og prøver å finne en mellomting!
3. Når jeg var liten, ville jeg bli advokat. Ikke fordi jeg interesserte meg det pøkk for yrket (visste
knapt hva det var), men fordi da ville jeg ha råd til å ha hest. HEHE
4. Jeg er livredd for å falle bakover, og tør ikke engang hoppe på ræva på trampoline.
5. Jeg er veldig fascinert av og interessert Brasil.
6. Jeg elsker svenske barnefilmer :’)
7. Jeg grein ikke av Moulin Rouge, derimot storgriner jeg av Watership Down (tegnefilm om kaniner)
8. Jeg er fremdeles redd for Hufsa. DØNN SERIØST.
9. Jeg liker ikke voldsspill og himler med øynene av f.eks Grand Theft Auto.
10. ..Derimot elsker jeg å skremme meg selv med å spille Silent Hill!

2. Legg ut 1 bilde som er en av dine beste minner. Fortell om det:

gunnersen and me 

Et av de første bildene som er tatt av Gunnersen og meg, bare noen dager etter vi fikk ham. Jeg hadde ønsket meg hund så lenge jeg kunne huske, så jeg var overlykkelig! Og man glemmer jo aldri sitt første kjæledyr. Gunnersen er forsåvidt hos oss ennå, 13 år gammel!

3. Legg også ut et bilde du liker. Fortell hvorfor:

sistah løv

SISTAH LØØV. Trenger vel ikke si mer, love you!

4. Til slutt, et bilde du IKKE liker, og hvorfor du ikke liker det:

oktober 2005

 

HEHE. Så jeg virkelig sånn ut? Oktober 2005. Hakke jeg fine øyenbryn dere :———–D nå som jeg er eyebrownazi selv, gjør det nesten fysisk vondt å se på dette bildet. Those (heldigvis) were the days!

5. Så utfordrer du 3 til:

ORKER IKKEEE LOL. Alle som kjeder seg kan ta denne.

One Response to “Utfordring”

  1. Jeg hadde sykt vanskelig med å finne fine klær på sortland XD. Og jeg var rundt i hele byen, haha. Nei, uff…det var grusomt. Men man har jo nettshopping også, da. 🙂

Leave a Reply

