Sjekk jeg er flink da

Delicious plasterlapp

Delicious plasterlapp

JADA. Det er bare jeg som greier sånne ting. Vinteren har altså kommet til Nord-Norge, og jeg, som “aldri faller”, greide idag å gjøre nettopp det. Men falt jeg på ræva, som de fleste andre mennesker? Neida. Jeg falt på TRYNET. Bokstavelig talt på trynet! Så jeg endte opp med et sår i panna da, og nå ser jeg vel egentlig rimelig dust ut.

I'M TOO SEXY FOR MY SHIRT..

I'M TOO SEXY FOR MY SHIRT..

JAJA. Det går bra altså. Er bare så typisk å greie å slå seg i trynet istedetfor på kneet eller et annet sted der man kan pleie såra uten å gå rundt med en svært synlig hvit bandasjeplasterlapp. NÅ KAN JEG JO GÅ RETT PÅ HALLOWEENPARTY HEHEHE

..He. DAMN YOU NORDNORSK VINTERFØRE.

3 Responses to “Sjekk jeg er flink da”

  1. Hjeeelp :I Jeg holdt på å skli to ganger i dag. Er psyko-glatt akkurat nedenfor skola og ingen gidder strø der. TING VI UTSETTES FOR HER I NORD ASSA.

    Håper det gror fort og at du ikke får noe arr da 😦

  2. Au XDD at det går an haha jeg trodde sånn bare skjedde i tegnefilmer

Leave a Reply

