Brødrene Løvehjerte

Lett en av verdens fineste filmer EVER. Nesten så jeg syns synd på folk som ikke har sett den. Hehe. Men regner med de fleste har det. Klassiker! GRINER MEG IHJEL ÅÅH. Noe som kan ha noe med å gjøre at jeg er syk og ikke får sove, så jeg er lettpåvirkelig? I dunno, men jeg driter i at klokka er halv to på natta og jeg fryser og svetter om hverandre. Jeg skal NYTE denne filmen nå! Titanic og Moulin Rouge er ingenting i forhold.

”Det finns saker man måste göra, även om det är farligt. Annars är man ingen människa, utan bara en liten lort.”

”Det finns saker man måste göra, även om det är farligt. Annars är man ingen människa, utan bara en liten lort.”

                                                                                                                       ❤

Leave a Reply

