Hater Shibuya109

Vel, ok, egentlig ikke. Egentlig elsker jeg Shibuya109, selv uten å ha vært der, fordi jeg sitter og sikler på plagg etter plagg inne på netshopen. MEN HVORFOR ER JEG IKKE RIK? HVORFOR?
Verdens tøffeste caps!
Verdens tøffeste caps!

 BM90175_1_NV_1

 

 

ME94189_1_WHBK_1

ME94250_1_BK_1

Har en greie for striper for tiden..
Har en greie for striper for tiden..

SR90218_1_WH_1

VH90323_1_BK_1

Kunne ha postet en million plagg til.. jeg skulle ønske de irriterende “HOW LUCKY ARE YOU TODAY???”-greiene som alle poster på Facern hundre ganger om dagen, var sanne. Da hadde jeg visst når jeg skulle spilt i lotto, vips hadde jeg vunnet en masse penger og VOILÀ.

……

Tror kanskje muligens jeg bestiller noen plagg derfra likevel. må bare tenke nøye gjennom hva jeg skal ha. Jeg er et svakt menneske. 😦

Leave a Reply

