Tja

Jeg fikk forresten ny genser også.

Wey!

Wey!

Den er veldig søt, og veldig behagelig. Er i sånn.. strikket stoff. Ikke ull, da. Men sånn.. annet. 8)

LOL var ikke før nå jeg la merke til hvor lang avstand det er mellom a’en og l’ene. Sånn, “It’s a            ll about me” JAJA. Søt er den likevel. Så fant jeg frem mine gamle, rare (derfor jeg elsker dem) BOOTS WITH THE FUR WITH THE FURRR.

Går ikke an å ikke digge disse?

Går ikke an å ikke digge disse?

Hei blurr?

Hei blurr?

Okei, jeg tror jeg må hyre meg en fotograf eller noe sånt. Jeg klarer ikke ta bilder av meg selv. 😐 Iallefall, jeg hadde nesten glemt at jeg hadde de skoene. De er vel egentlig litt.. harry og sikkert veldig UT (kjøpt i 2005), men det er derfor jeg elsker dem! JEG ER INDIVIDUELL blablabla. Må bare klare å sette sammen noen antrekk med dem. Jess, ANTREKK – ikke outfits. Jeg er seriøst så lei det ordet (og “dagens outfit” spesielt) at jeg vil rive meg i håret når jeg kommer over det. Ingen grunn, det bare.. går meg på nervene nå, LOL. Det er det forresten mye som gjør.

Leave a Reply

