GOSH 134 Darling

Jeg har en god stund vært på utikk etter en beige leppestift. Jeg er ikke så fryktelig glad i røde lepper, iallefall ikke på meg selv, så jeg ville ha noe som kunne nøytralisere litt uten å være for **********SPARKLY***********. Jeg prøvde desperat foundation en gang, men det så sykt teit ut (seriøst, HVORFOR bruker noen foundation på leppene sine?!) så jeg leita videre. Fant ingenting i butikkene her, såklart. Alle de som var i nærheten beige hadde en rosatone som bare gjorde at jeg så ut som en åtteåring på tokt i mammas sminkepung.
MEN

Frida tipsa meg om GOSH 134 Darling, og siden jeg stoler på hennes sminkeskillz, søkte jeg følgende opp på eBay og bestilte. (Seriøst, hva skulle jeg gjort uten eBay?) Idag kom den dumpende ned i postkassa.

Hm. Den ser da ganske beige ut?

Hm. Den ser da ganske beige ut?

YESS!

YESS!

Skikkelig sticky lips her, men jeg smører meg inn med lypsyl og, på grunn av mine vintersåre lepper. 😦 Uansett, jeg er fornøyd! NO MORE SORE RED LIPS. Forresten hater jeg egentlig ordet beige. Det har jeg gjort siden jeg var liten, og har alltid insistert på å kalle det hudfarget. Det høres mye ut enn beige, da? Liksom, BESJ? BÆSJ?

Happy happy happy panda!

Happy happy happy panda!

2 Responses to “GOSH 134 Darling”

  1. Wohoo, bra du ble fornøyd med den :DDD! Den er veldig fin og billig ❤

  2. Indeed! Takk for tipset 😀

Leave a Reply

