Shopping

Haha, jeg føler meg så utrolig, utrolig.. HEMMIS, når jeg spiller inn videoer. Liksom, jeg har en samtale med meg selv til.. et KAMERA. Hello world! Jaja. Skulle forresten tro jeg hadde talefeil; “det GAJDD æ ikje” LOL. Lyden er ganske dårlig, så peis på med headsett og høyt volum! Heheee.

3 Responses to “Shopping”

  1. Nei, guri så søt du er 😀 Hører du har litt trøndersk tonefall innimellom, det gjør en trønder som meg glad XD Gaaawd jeg og trenger lypsyl, leppene mine er sykt tørre D: og de hvite gullskoene er så hotte, jeg sikler 😛

  2. haha jepp, trøndermamma you know 😀 uff, mine blir alltid så latterlig tørre på høsten/vinteren >_> tajj syns de er rimelig hotte selv, F9Z 😀

Leave a Reply

