Svarte eller grå?

Begge er liksom fine, da.

Begge er liksom fine, da.

 Trenger sårt et par nye uggs. De svarte jeg har nå, har tålt hard bruk siden Oktober i fjor (jeg har brukt de masse altså!) men nå er de blitt slitte og tilogmed fått et par mindre fine hull.
Så, på tide å skaffe nye! Har lenge hatt lyst på slike “Ullsokk-uggs” som jeg kaller dem. DE SER SÅ GODE UT. Dessuten kan man jo variere litt på lengden! Eneste jeg er usikker på er hvilken farge jeg skal ha.

Svarte? Funker til alt. Grå? Hakket mindre kjedelig..

LOL JEG VET IKKE. Vet at de har svarte slike på tilbud på en skobutikk her borte, og det frister syykt å gå å kjøpe etter skoletid.. Har på meg mine gode gamle uggs idag, og ble våt på føttene av sludd 😦 på tide å legge de bort, kanskje. Sukk.

2 Responses to “Svarte eller grå?”

  1. Jeg ville gått for de grå, men om de svarte er på tilbud så gå heller for dem? :V

  2. åh jeg har sikla på sånne i evigheteer!
    utrolig at det er salg på dem… ! så jeg ville egentlig gått for de hadde jeg vært deg. pluss de er så allsidige ❤

Leave a Reply

