SO REBELLIOUS er tilbake!

Sånn, da var jeg endelig igang igjen! Har vært UTROLIG mye tull den siste tiden. Først tulla ipublish seg helt avgårde, og når det endelig kom tilbake, skjønte jeg ikke en dritt. Bestemte meg for å bytte til wordpress, men skjønte ingenting her heller (lol jeg suger), så satte hele blogginga på vent. Nå er designet på plass (tusen takk til Margrethe for det!) og jeg har fått overført alle de gamle innleggene fra både iPublish OG blogspot (lol, første innlegg er skrevet  i mai 2007. Fønneh.) I tillegg har jeg faktisk lyst til å blogge igjen. Det har skjedd litt i det siste, både på bloggefronten og ellers, men jeg satser på at jeg nå er tilbake for fullt.

..Bare ikke akkurat nå. Jeg har en muntlig historieprøve imorgen, og siden jeg er en flink student (eh..) skal jeg nå lese videre om den franske revolusjonen, opplysningstiden og John Locke (først skjønte jeg ikke hva ialle dager en karakter fra LOST gjorde i historieboka..). Wish me luck!

Leave a Reply

