Kjapp oppsummering

Okei, iPublish har tydeligvis bestemt seg for bare å fortsette å kuke. Kjapp oppdatering på de siste dagene kommer nå, da. HVIS IKKE DETTE OGSÅ BLIR SLETTA???? Åååh hemmiser

Anyway, jeg blinga mobilen min på nytt med bling fra Strapyaworld! Ganske fornøyd, selv om ansiktet til Hello Kitty gjør at mobilen ligger konstant på skeiva. 8D

Jeg har fått Circle Lenses og elsker dem, selv om jeg først så litt blind ut. Det gikk seg til, og jeg har blitt glad i å få store, blå øyne. Brukte to timer på å sette på linsene første gangen, siden jeg HATER at ting kommer nært øyet mitt, men kan jeg, så vil jeg og SKAL jeg. Man må lide for skjønnheten??

Klipt lugg igjen og ~

I’m blue dabedidabeda..

Ellers har jeg fått stipend, og har veeeeldig lyst til å shoppe. Sitter på eBay akkurat nå .___. Er tross alt bare tre måneder til jeg skal til Thailand, og i Bangkok finnes det liksom sentre med 2000 butikker. TOTUSEN. Japan skal jeg starte intensivsparing til etter jul.  Til tross for det, har jeg et par dritlekre sko i kikkerten alt. .___. LOL JEG HAR INGEN VILJESTYRKE.

Leave a Reply

