JEG HATER DERE NÅ IPUBLISH

FORTELL MEG HVORFOR DE 5-6-7 SISTE INNLEGGENE MINE ER SPORLØST FORSVUNNET?!?!?!? JEG har ikke sletta noe som helst, men bortevekk er de. JEG HATER DERE JÆVLA TULLINGER. Nå gidder jeg ikke blogge mer. Kthxbye.

3 Responses to “JEG HATER DERE NÅ IPUBLISH”

  1. Det har skjedd hos meg også, og jeg er veldig fortvilet! huff, jeg håper virkelig de får fikset dette! For jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis alt er borte!

    Det har skjedd hos meg også, og jeg er veldig fortvilet! huff, jeg håper virkelig de får fikset dette! For jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis alt er borte!

  2. rart, og dritirriterende! 😡

    rart, og dritirriterende! 😡

Leave a Reply

