Jeg hater høstvær

Ute i 15 minutter, og jeg var KLISSvåt. Er på slike dager jeg virkelig virkelig gleder meg til ferie i Desember. Soool! Nord-norsk høst er virkelig ingenting å skryte av. SYKT sterk vind, holdt på å tryne av sykkelen minst fem ganger. -_-

De lyse partiene der er altså den egentlige fargen på buksa.

SE SÅ BLID JEG ER 😀 😀 😀 æsj. Kald, våt og ekkel! Luggen min fikk litt søte bølger, men ellers er håret mitt like lite glad i regn som resten av meg er. Det morsomste er jo at utover høsten blir det bare bedre. For ikke å snakke om til vinteren, med to meter snø og sterk vind. Og søringene syter over sine 10cm snø.. Jeg ler like godt hvert år.

Gjett om jeg skal ha pensjonistbolig i utlandet, gitt.

 

5 Responses to “Jeg hater høstvær”

  1. Trøndersk høstvær er heller ikke noe å skryte av! Blæh… Regn og storm… Herlig?

    Trøndersk høstvær er heller ikke noe å skryte av! Blæh… Regn og storm… Herlig?

  2. Nei, nord-norsk høstvær er virkelig ingenting og skryte av. Er meldt storm i området hvor jeg bor, gleder meg virkelig..eller ikke..

    Nei, nord-norsk høstvær er virkelig ingenting og skryte av. Er meldt storm i området hvor jeg bor, gleder meg virkelig..eller ikke..

  3. Heheh, glad jeg ikke bor i Nord^^ ;D
    Flytt til Oslo!! :O
    Klem <3

    Heheh, glad jeg ikke bor i Nord^^ ;D
    Flytt til Oslo!! :O
    Klem ❤

  4. haha, ALDRI om jeg flytter til oslo, ikke alskens godvær får meg til det :p

    haha, ALDRI om jeg flytter til oslo, ikke alskens godvær får meg til det :p

  5. Dra på ferie til Sør – Øyen med evig vår, Tenerife med sol, sand og vann

Leave a Reply

