MEEZ

Når jeg kjeder meg, sitter jeg på MEEZ. Det er genialt tidsfordriv, og det er faktisk ganske gøy å lage hundre forskjellige versjoner av meg selv, alt etter dagshumør. Haha, nei, jeg tuller ikke. 8D

Her er meg når jeg orker å ”make an effort”:

Og her er meg NÅ. I rosa pysj, med oppsatt hår og til og med med mørke ringer under øynene.  ;D hva kan jeg si, det er Søndag. Skole imorgen, jeg er trøtt og det er ingen som ser meg uansett. Jeg elsker å dolle meg opp når jeg er ute, men når jeg er hjemme hopper jeg rett i pysjbuksa. Tror det er ganske vanlig å gjøre, eller? PYSJBUKSE FOREVER AILTSÅ!

Leave a Reply

