tullinger på hotell + ny genser

Fremdeles i Bodø. Første dag av MFT i dag, som jeg ikke deltok på, fordi jeg ikke fikk sove i natt? Hvorfor jeg ikke fikk sove? Jo. Fordi noen, eller det hørtes mer ut som et helt utdrikningslag, bestemte seg for  å holde helvete på naborommet. HVORFOR MEG? Jeg hater høye lyder når jeg prøver å slappe av, men det virker som de leter meg opp. På fly havner jeg så å si BESTANDIG ved siden av den ENE ungen som ikke klarer å la være å hyle. På hotellrom får jeg folk på fylla til naboer. Just great. Jeg kom meg opp, men tok taxi tilbake til hotellet igjen siden jeg var STEINtrøtt og hadde hodepine delux. Skulle tro det var JEG som hadde vært på fylla.

Anyway, til alle dere der ute som synes det er gøy å lage leven på hotell en ONSDAGSnatt:

JÆVLA TULLINGER JEG HATER DERE!!!!!

Sånn.

Over til noe hyggeligere, jeg kjøpte meg en koosegenser i dag! Den er kjempedeilig, jeg trengte en sånn. Varm og god!

 

Hey, det er ikke så lett å ta bilder med webcamera..

TRØTT. De dustene på naborommet (eller gangen, eller hvor de nå enn var, jeg hørte egentlig bare bråk overalt) holdt jo på til i sekstiden. TAKK FOR AT DERE FÅR MEG TIL Å SE JÆVLIG UT. Lurer på hvor mange andre de greide å holde våkne.

 

Kjøpte et rosa skjerf også! Digg.

Så så vi The Proposal i dag, morsom film! Digga bestemoren, hehe. Blir nok tidlig kveld på meg i dag, håper bare ikke at noen bestemmer seg for å leke at de er på Chartertur til Syden i natt og. Kryss fingrene!

2 Responses to “tullinger på hotell + ny genser”

  1. Heheh… hyggelig… nooot…

    Digg genser da, koseklær er alltid det beste + pysjamas så klart ;D

    Heheh… hyggelig… nooot…

    Digg genser da, koseklær er alltid det beste + pysjamas så klart ;D

  2. det skjerfet der er stilig !

    det skjerfet der er stilig !

Leave a Reply

