Mere russegreier..

Sitter i Bodø nuu. Kjeder meg, så henger på russ.no! Eh, har funnet en ny russebukse jeg vil ha. Den har liksom gullskrift, hallo? Må jo ha den. Så skal jeg ha havnet mitt skrevet i gull, og et ”HARRYRUSS”-strykemerke i gull. Til og med gullrussekort. Jeg skal være så harry :———–D står på sidene at hvis noen i russestyret på en skole bare vil at de skal ha gullkort, så kan russ.no ordne det så ingen ”vanlige” russ kan ha det. Eh, hallo, hvis jeg vil ha gullrussekort, så skal jeg ha gullrussekort. JEG ER HARRYRUSS FFS. Ikke at jeg tror at folk her oppe bryr seg; er vel mest for de der nede i sør som tar russetida så himla seriøst. ;D

Sjekk da, er jo klart jeg skal ha den der! Med HARRYRUSS og bokstaver i gull blirre saker. Får prøve å blinge den litt ellers og. Russekortene i gull kan ikke ordnes før i slutten av september, men selve kortene må designes før det. Lurer på hvilket sitat og sånt jeg skal ha i år.  Veit jeg bare babler nå, men RUSSESTUFF ER GREIT TIDSFORDRIV NÅR MAN KJEDER SEG, OK! (caps på slutten der, gidder ikke skrive på nytt, heyhey ;D;D;D)

2 Responses to “Mere russegreier..”

  1. Skal du være russ en gang til?? :O

    Skal du være russ en gang til?? :O

  2. klart. påbygging vett. 😉

    klart. påbygging vett. 😉

Leave a Reply

