HEI HEI STORE LEPPER

Store lepper. Helt siden.. eh, jeg vet ikke, men lenge siden, har store lepper vært et symbol på hva som tiltrekker MANNFOLK. Store lepper har betydd INSTANT SEXYNESS. Men hva med de stakkarene som har små, smale lepper? Botox og leppeforstørrelse er seff et alternativ, men hvis man er redd for å ende opp med lepper som Negar fra Paradise Hotel, finnes det mer midlertidige løsninger også, som for eksempel lipglosser som lover å FORSTØRRE LEPPENE DINE. Magisk!

Selv har jeg aldri brydd meg spesielt om å ha feite, fyldige lepper, og i all beskjedenhet har jeg ikke verdens smaleste lepper fra før heller. Men jeg er nysgjerrig! Og idag folkens, idag var en sånn dag jeg følte meg sliten og kjedelig, og det kjentes som om de grå ringene under øynene nærmest vokste. Leppene var såre, og. >_> så i dag raska jeg med meg en såkalt lip-plumping gloss hjem. Eh, egentlig kjøpte jeg den mest på grunn av navnet. ._. LOL jeg er så teit. Men hey, hvordan kan man IKKE kjøpe et produkt som heter noe sånt:

SEXY MOTHERPUCKER ER HER!

Right. Kjøpte den på Boots for 89 kr, og såklart måtte den testes. Den første tanken min var ”Hm, den lukta litt funky”. 8D Ikke vondt, men funky. Nesten som de gamle sjokolade-luktetusjene. Leppene mine FØR så slik ut:

Jada. Litt såre og greier. Fint utgangspunkt for et forsøk! Først merka jeg ingenting, men etter et par minutter begynte det å prikke skikkelig i leppene. Hallo, hva skjer? Jeg tok det som positivt, siden prikking som regel betyr at det i alle fall skjer noe.

And theeeeeeeen..

SKINNENDE TRUTLEPPER! KYSSEKLAR MUNN! INSTANT SEXYNESS! MEN GOING WILD!!!! …heheheeee.

Med all den lipglossen på, måtte jeg jo prøve en fjortispose. HEJ HEJ HEJ JAG E BARA FJORTON ÅR~~

Tja.. jeg veit ikke, jeg? Som sagt har jeg ikke supersmale lepper fra før, så Å HERREGUD HJELP-forskjell, hadde jeg ikke forventa. Men jeg synes faktisk leppene ble litt finere. 8D har ganske weird leppefasong fra før, og det er mulig det er innbilning, men det så liksom mer.. rett ut etterpå. Hadde vært gøy å sett denne på noen med smalere lepper! I tillegg fikk jo leppene glans og shine og alt det der. RISE AND SHINE, baby!

SEXY MOTERPUCKER. IN A BOOTS-STORE NEAR YOU.

One Response to “HEI HEI STORE LEPPER”

  1. Hihi, dem funker faktisk =p

    Hihi, dem funker faktisk =p

Leave a Reply

