PCen min har tatt kvelden

..så for tiden låner jeg mamma sin. Snille mamma :‘) PC’en min har vært ganske rar lenge, men på freddan var det visst takk og farvel. TYPISK. Har all musikken på den, alt fjorårets skolearbeid, masse masssse bilder.. regner med jeg mister alt det nå. OH WELL. Det positive er at mamma sin PC fremdeles er ganske fresh, rask og i tillegg ROSA. Går ikke an å være lei seg når man får låne en rosa pc vel!

 

Kjære midlertidige LG-PC, Jeg døper deg imidlertidig til PINKY. Tradisjonelle dåper foregår jo med å skvette vann på dåps”objektet”, men jeg tror ikke jeg skal ta sjangsen på å kortslutte mammas maskin. JEJE. Skvett skvett, nå heter du Pinky.

 

Leave a Reply

