Kjedelig innlegg

For noen chille skoledager vi har hatt hittil, egentlig. Føler ikke at vi har begynt ennå lol. Skrev en tekst i norsken i dag da, om hvilke muligheter vg2-elever på yrkesfag har og sånt. Ikke akkurat så jævlig gøy, men ikke så veldig slitsomt heller XD I morgen har vi gym, markedsføring også skal vi få bøker. Så kan vi gå. 8) Torsdagen kan jeg sove til klokka ni, og fredagen har jeg full skole fra 0830-1520. Hey, bare det å starte klokka halv ni istedenfor åtte er megadeilig! Var ikke få ganger i fjor jeg tenkte ”klokka e ÅTTE, ka i =)#”¤(#¤ jør æ på skoln?!”

Tirsdager er egentlig megachill.. 2 timer engelsk, 2 timer norsk, så 2 timer fri mens de andre har naturfag, så må jeg tilbake på skolen ti på to for å ha klassens time, som i dag varte i ca 20 minutter. Valgte å bruke fritimene i dag til å sitte på biblioteket og lese i Donald-bøker, haha. Donald er digg! Har ingen nevneverdige lekser, og om en time drar jeg med bussen til Grytting og stallen :’D gleder meg til å ri igjen, men gruer meg litt og. Sist gang jeg satt på en hest var liksom i April altfor lenge siden, så jeg kommer sikkert til å føle meg som en nybegynner igjen. Hehe. Jaja, må jo komme i gang igjen!

Forresten ÅRNER DET SÆ med Thailandferie og skolefravær. Kontaktlæreren min sa at ”pft, sæks daga e ingenteng. Å det e vel sekkert verd det?” måtte jo bare si meg enig i at JA, det er nok garantert verd det. 8D

Og skjer med at vi skal velge russestyre alt? Var jo nettopp russetid, jo XD og det er liek, ÅTTE MÅNEDER til russetida begynner. Det er 3/4 av et ÅR. Lål. Men skal ærlig innrømme at jeg har begynt å se på russeklær snart, og planlegger å bestille så snart stipendet kommer. Hey, ikke hat meg for at jeg lar meg rive litt med 😦  til våren kan jeg endelig ha den funky russebuksa som jeg ikke kunne ha i fjor, fordi russeservice var teite og produserte den kun i rød. :@

Denne her!

..Neiokok, jeg skal ikke ta av og begynne med det der styret ennå. Iallefall har jeg såpass selvrespekt at jeg ikke sløser bort 5000 kr på russeklær 8D

 

One Response to “Kjedelig innlegg”

  1. I dag begynte 3 klasse å prøve russebukser allerede 😛 saay what liksom?

    I dag begynte 3 klasse å prøve russebukser allerede 😛 saay what liksom?

Leave a comment