Bare måtte

SUKK jada, jeg har syndet. Jeg har shoppet på nettet. 😦 Ikke så mye, akkurat, og stipendet kommer snart, men jeg får dårlig samvittighet likevel. LOL SKJER, før elsket jeg å shoppe og trykket på ”order”-knappen uten å nøle. Jaja. Er jo bedre å tenke seg litt om enn å bare kjøpe masse random ting, I guess. Men paypal-kontoen min har vært hemma, så det er LENGE siden jeg har bestilt noe på nettet nå. Så jeg har lov.Right? Særlig når klærne er fra JAPAN LOL OMG

T-skjorte fra CHU xxx og Skjørt fra Liz Lisa. Syns det var funky. ;D Så har jeg sett på linser, og sett meg ut et par blå fra Charleneshop.. jeg har hatt lyst på linser DRITlenge nå,typ 1 år, så det velger jeg å unne meg. 8) Venter på bekreftelse nå.

..Ok, det er litt deilig å bruke penger. I alle fall når det er noe man har veldig lyst på. Dessuten er det jævlig lenge siden jeg har fått noe i posten, unntatt egg, regninger og diverse brev. Før fikk jeg jo nye pakker i posten hele tiden, halvparten husket jeg ikke at jeg hadde bestilt engang. XD

2 Responses to “Bare måtte”

  1. Fancy klær (:
    Det er altfor lett og handle på nettet! Jeg fikk også nye pakker i posten hele tiden, men etter hvert begynte jeg å få dårlig samvittighet så jeg prøver heller å spare. Selv om sist jeg handla var i dag, men det var på neglemakeriet.no og de har salg på dekor. Så da var det ok! Hehe

    Fancy klær (:
    Det er altfor lett og handle på nettet! Jeg fikk også nye pakker i posten hele tiden, men etter hvert begynte jeg å få dårlig samvittighet så jeg prøver heller å spare. Selv om sist jeg handla var i dag, men det var på neglemakeriet.no og de har salg på dekor. Så da var det ok! Hehe

  2. Ææææh, elsker skjørtet!!

    Ææææh, elsker skjørtet!!

Leave a Reply

