Utfordret

1. Gå inn på mappen “Mine Bilder” på din egen PC
2. Trykk på den 3. mappen
3. Legg ut det 5. og det 7. bildet
4. Forklar hvor bildet er tatt og hva det er:
5. Du skal nå utfordre 5 bloggere og gi beskjed om utfordringen.

 

Lol, Bangkok by night. Ikke jeg som har tatt bildet, jeg bare lagret masse bilder i et “JEG GLEDER MEG TIL THAILAND”-øyeblikk. 8D

Dette er også i Bangkok. SE DA! Skooo, billige skooooo!~

 

..Right. Gidder ikke utfordre noen 😀
Anyway, idag har jeg faktisk gjort lekser. Wæo. Lenge siden 8D Skulle bare lese noen sider historie, men
jeg ble plutselig forvandlet til en nerd og gjorde spørsmålene som hørte til i itillegg. Hey, jeg vil bestå
dette skoleåret med gode nok karakterer til at jeg slipper å ta opp noen fag! Hadde matte idag og, og vel, det
er.. matte, for å si det sånn. Hehe. Kommer nok til å slite der ja.. Engelsk derimot var gøy!

Nå skal jeg se “verdens strengeste foreldre”, LOL shitkids.

One Response to “Utfordret”

  1. Lurer egentlig på hvor mange bilder du har av steder du vil reise jeg ;O
    Tror det er en del^^ ;D
    Kos deg med film =D
    Klem <3

    Lurer egentlig på hvor mange bilder du har av steder du vil reise jeg ;O
    Tror det er en del^^ ;D
    Kos deg med film =D
    Klem ❤

Leave a Reply

