Der jeg bor

Kom på at jeg skulle poste bilder av hybelen, ja!

Kjøkkenet. Har alt jeg trenger her! Døra der går ut til gangen.

BADET. Privat bad = (L)

SKAPET PÅ BADET. Her har jeg alle mine hårprodukter og jålerier. Øverst, i den grønne kurven, har jeg jallasaker.

Bord, stoler og oppslagstavle! Her kommer jeg sikkert til å tilbringe en del timer med å rive meg i håret over matte og annet skolearbeid. ;D

Senga mii! Den er digg. Plakaten/bildene over senga er Dir en grey, slik at jeg kan drømme om Kyo hver natt. :’) Neiok. Men klart jeg må ha noe Diru-stuff på veggene. Det er en kombinert seng og sofa, gadd ikke ordne til sofa før jeg tok bildet, hehehe. OK, ville egentlig bare vise den dritkule dyna mi 😦

SOUTH PARK FOREVER ALTSÅ!

Klesskapet mitt, med fullt av bilder fra Ranzuki, egg, gothic & lolita bible og Fruits! Trengs til vinteren, da jeg føler meg kald og kjedelig og trenger litt INSPIRASJÅÅÅN.

 

Sist men ikke minst, min store stolthet TV’en. Den er naaais. Ellers har jeg magasiner, bøker, DVD’er og litt andre småting der. Et bilde av Nicole Kidman får æren av å henge ved siden av Tv’n. 8) På veggen er det noen bilder jeg har klipt ut fra Elle.

Nu.. vad tycks? ;D

5 Responses to “Der jeg bor”

  1. Ser ut som om du har det superkos da 🙂

    Ser ut som om du har det superkos da 🙂

  2. Aaah, så fint du har det!!

    Aaah, så fint du har det!!

  3. takk 😀

    takk 😀

  4. Det var jo kjempe fint jo!! 😀
    Så du har eget kjøkken & bad og greier ja^^
    Trudde du skulle bo på et rom jeg, sann ser jeg for meg hybel 😉
    Men det der er vel mer en liten leilighet (?) what ever!! xD
    Hvordan var skolen?? Eller jeg har jo alt lest på facebook at det gikk bra da men *rødme* Klem <3

    Det var jo kjempe fint jo!! 😀
    Så du har eget kjøkken & bad og greier ja^^
    Trudde du skulle bo på et rom jeg, sann ser jeg for meg hybel 😉
    Men det der er vel mer en liten leilighet (?) what ever!! xD
    Hvordan var skolen?? Eller jeg har jo alt lest på facebook at det gikk bra da men *rødme* Klem ❤

  5. næh, hybler kan da være større enn et rom :p er 18kvadrat, grei størrelse 😉

    næh, hybler kan da være større enn et rom :p er 18kvadrat, grei størrelse 😉

Leave a Reply

