Enda et skoleår

Første skoledag gikk greit. Rakk liksom aldri å grue meg noe særlig, rett og slett fordi hjernen min fremdeles trodde det var ferie. ”Skole nå, hæ?” I alle fall, kom meg da opp og av gårde i god tid! Må innrømme at det hamra litt i brystet da jeg gikk alene opp mot kinoen, og jeg hadde lyst til å snu, men hey. Jeg klarte det også! Var bare en og en halv time i dag, så rakk ikke å få noen særlige inntrykk, men det går sikkert veldig greit. Jeg ser positivt på det, hittil i alle fall. 8D Da vi fikk timeplanen, var det såklart noe tull med min; jeg er ferdig med naturfag, men hadde fått det på timeplanen, så jeg hadde dritmange timer. 8) Satt EN OG EN HALV TIME og ventet for å få rettet det opp, tydeligvis ikke bare meg som hadde noe tull med timeplanen. Laang kø! Men nå er alt fikset, og slik kommer ukene mine til å se ut det neste året:

Foreløpig liker jeg Onsdager best 😉 men det kan jo endre seg!  Litt lame å starte Mandager med fire timer norsk, da.. -_- MPS står for Møter, prosjektarbeid og studiearbeid, men læreren sa at i praksis betydde det fri. HØHØ. MATTE (P) er da praktisk matte, og.. tja. Gym skal jeg ikke ha, kun teori. Er glad jeg fikk engelsk!! Mandagene og Fredagene er de eneste fulle dagene, noe som er positivt. Vi får se hvordan ting går. Det var i alle fall ikke en fæl første skoledag!

Leave a Reply

