Trøtt i trynet

Jadaneidasådeeet.

Flytta inn på hybelen idag, det ble ganske KOZ der. Tar sikkert bilder når jeg flytter dit, som er på Tirsdag. Herregud, hvor ble sommeren av? Deilig å faktisk være motivert for skole, da, men den motivasjonen dabber nok rimelig fort av når jeg etter en måned sikkert drukner i skolearbeid. Jaja. Forhåpentligvis får jeg (med untakk av matte og analysedelen av norsk) greie og interressante fag. UANSETT KAN JEG JO BARE WHINE HER?

2 Responses to “Trøtt i trynet”

  1. Lykke til med skole start =)

    Lykke til med skole start =)

  2. Du er utfordra, se i min blogg 😉

    Du er utfordra, se i min blogg 😉

Leave a Reply

