Ja jeg kan bare ta bilder av meg selv i speilet

..Eventuelt mens jeg balanserer kameraet med hendene, da.

Uansett, antrekket er som følger: Skjørt fra Gina Tricot, topp fra Bik Bok, Jakke og belte fra H&M og sko fra Bianco. Jess, jeg elsker de skoene. Nå skal jeg ut og rølpe med min kjære Lisa!

3 Responses to “Ja jeg kan bare ta bilder av meg selv i speilet”

  1. hva slags tatovering har du på høyre skulder?:)

    hva slags tatovering har du på høyre skulder?:)

  2. tusen takk 🙂

    tusen takk 🙂

Leave a Reply

