Twiggy

Jeg elsker Twiggy. Dagens modeller når ikke halvveis opp engang. Enkelte folk har faktisk trodd at jeg har likt henne kun fordi hun var liten og spinkel, men guess what, ser man ikke annet enn “oi, hun var tynn” når man ser bilder av henne, så tør jeg påstå at det ikke er meg det er noe galt med. Er det forresten mer akseptert at folk hyller f.eks Beth Ditto, som er rett ut overvektig? (Fet dame, men dessverre fet også i ordets rette betydning.) ANYWAY, ranting om kropp kan jeg alltids ta i et annet innlegg. Jeg ville bare fangirle litt over Twiggy. Er en grunn til at jeg tilogmed døpte hamsteren min etter henne. Jepp, hamsteren. Hadde det ikke vært for at jeg døpte katten min Findus, hadde sikkert hun og hett Twiggy. Hamsteren Twiggy er død, men den virkelige Twiggy er snart 60 år og ser fremdeles bra ut. The real first supermodel! Janice Dickinson, gå og legg deg.

2 Responses to “Twiggy”

  1. Twiggy er like pen i dag, utrolig nok pga alderen 😉

    Twiggy er like pen i dag, utrolig nok pga alderen 😉

  2. Ja, hun er amazing ^^

    Ja, hun er amazing ^^

Leave a Reply

