Ja, hybel ja

Det gikk overraskende lett å få tak i hybel. Er jo lovlig sent ute, så jeg var nesten sikker på at jeg kom til å måtte bo på et kott og dele bad med 3 andre langt oppe i Vestmarka. (Vestmarka = område på Sortland. Ingen vil bo der. Iallefall ikke jeg.) MEN jeg hadde flaks! 18kvadrat, ca 15minutt å gå inn til sentrum, kort vei til butikk og EGET bad. Siden jeg bruker dritlang tid på håret mitt og jalla, så er det digg å ha eget bad. I tillegg jobber hybelverten ved siden av skolen, så jeg kunne sitte på om morgenen hvis jeg hadde lyst. :’) SNILT. Tror jeg kommer til å trives! Eneste som blir litt KNØDD er når jeg skal i stallen osv. Må jo ta buss inne fra sentrum, og kommer nok til å dra rett etter skolen de dagene, ergo må jeg ha med meg masse ytterklær og hjelm og jalla på skolen de dagene.  -__-  JEJE, ordner seg. Kunne absolutt vært verre lol. Flytter inn på Søndag, og flytter FOR REAL på Tirsdag.

..Og jeg aner ikke hvilke fag jeg får ennå 😐 Skal iallefall ha 10 timer norsk, 5 timer historie og 3 timer matte (-_-). Naturfagen er jeg ferdig med, gymmen får ordnes med (jeg skal ikke ha ordinær gym, jeg er SPESHULL), og ellers skal jeg ha to programfag. Håper bare det er ledige plasser så jeg får både Engelsk og Markedsføring og ledelse. LOL kanskje jeg skal bli en businesswoman. “Markedsføring og ledelse” høres kulere ut enn “rettslære” uansett. 8)

One Response to “Ja, hybel ja”

  1. Kjøp dæ ei kasse du kan ha i stallen så slepp du og dra med dæ alt. 🙂

    Kjøp dæ ei kasse du kan ha i stallen så slepp du og dra med dæ alt. 🙂

Leave a Reply

