Jeg suger

Jepp, jeg er en elendig blogger. SHAME ON ME, og her kommer noe enda verre; IT’S SURVEY TIME DERE!

If you could live in any other place, where & why?
Daa ville jeg hatt prima hus/leiligheter litt overalt i verden! London, Sydney, New York, Hong Kong, Tokyo, Singapore..

What animal best represents you & why?
Katt. Vi er iallefall like sta.

What is the craziest thing you ever did?
Tja. Shava undercut og farga håret rosa. HAHA, jeg ekke så crazy egentlig. Ting som gjøres i fylla teller liksom ikke.

If you could meet anyone, who would it be & why?
Veit ikke. MANGE.

If you could go back in time & live in any decade, which would it be & why?
Tja, middelalderen hadde vel vært kul å oppleve. Bare jeg kunne kommet meg tilbake til nåtiden når jeg ble lei. >_>

If you could have any superpower what would it be?
Jeg skulle ønske jeg kunne immivere, LOL ja sånn som de gjør i Harry Potter. Forflytte seg til ønsket sted, altså. 8D

Whos is your ultimate celebrity crush?
Som mange andre weeabos hadde jeg et STORT fangirl-crush på Kyo. >_> egentlig aldri hatt noen svære crush på ordentlige kjendiser. En smule på Johnny Depp, kanskje. 8)

What color best represents you?
ROSA.

What would your life’s theme song be?
You tell me. LIFE IS A ROLLER COASTER.. 😀

Who would you cast to play you in a movie?
Vanskelig. 8)

What celebrity best represents your vision of fashion?
Med tanke på at jeg har 456235 folk jeg får inspirasjon fra, så blir det litt vanskelig å svare på. 8)

What would your life movie be called?
TUSEN NORSKE PENGER, det bestemte jeg under en mattetime i 9 klasse. (Don’t ask, vi var aldri så veldig produktive i mattetimene. 8))

What is the greatest music video of all time?
Guniv Tools – Case of Destruction! HAHA den er så fantastisk.

If you could star in any t.v. show, which one would it be?
Et eller annet reiseprogram, sikkert. Eller noe klesrelatert. 8D

What vehicle best represents you?
Aner ikke, kan ingenting om kjøretøy. JEG ER JENTE.

If you could bring back 1 famous person from the dead for a day, who & why?
Bare en? Hmm.. ville nok tatt opptil flere. 8)

If you became president, what would you do first?
Gått av, haha. Jeg kunne aldri vært president.

If you got one tattoo, what would it be?
JEG VIL HA EN HIBISCUSBLOMST.

If you were on MTV’s Made, what would you ask to be?
BROADWAY DIVA.

Who do you think is the hottest athlete?
Veit ikke

Who do you think is the hottest  actor/actress?
Tja, Evanna Lynch er SKJØNN.

Who do you think is the hottest  musician/singer/rapper?
Siden jeg har hatt et stort fangirl-crush på Kyo, så kan jeg vel svare det. HEHE. Those were the wapse-days, altså. Men hey, han ER hot. Period.

Who do you think is the hottest  t.v. reality star?
CHARTERSVEIN ;D;D;D

What sport best represents you & why?
Hestesport, fordi jeg liker hester? Eh.

What is your most missed memory of childhood?
UNG OG UTEN BEKYMRINGER. :’)

What is your greatest accomplishment?
Skolestuff. Jeg trodde jeg skulle faile så sykt dette skoleåret, haha.

 

One Response to “Jeg suger”

  1. hehe, Broadway Diva ! 😀

    hehe, Broadway Diva ! 😀

Leave a Reply

