Shoppeinnlegg

Nåh. Som enhver jente med litt respekt for seg selv gjør på ferie, har jeg shoppa litt! Ikke store mengder, men litt. BRIEFING TIME!

 Dritsøt lilla lue, som allerede er blitt en favoritt. Og GULE STRØMPEBUKSER! Midt i ferien fikk jeg så utrolig lyst på gule strømpebukser, men jeg måtte helt til Torvbyen i Fredrikstad for å finne dem. Jess.

 Singlet og tupetopp. Den tubetoppen er ganske kort, men jeg torde ikke kjøpe større størrelse siden det virket som om den vokste bare i bredden og ikke i lengden. 8) OH WELL

 Herlig topp fra Indiska! Den er latterlig gjennomsiktig, da, så må bruke singlet under. Men den er veldig fin, og står godt til f.eks dongerishorts og et belte + gladiatorsandaler. Synd sommeren omtrent er over, da. >_>

 Hvit topp, sitter veldig fint på! Jeg var egentlig bare på utkikk etter en random hvit singlet, men glad jeg fant denne istedenfor.

 SEEEEEEBRA. Kosta 49 kr på Gina Tricot. ;D Dette skjørtet + den hvite toppen + høye sandaler = nice. Det er selvfølgelig akkurat så mye for stort i midjen at det ser dumt ut, men jeg måtte bare ha det likevel. Takk Gud for midjebelter.

 Funky svart jakke. De hadde den i rosa og, angrer litt på at jeg ikke tok den istedet, men jeg hadde et typisk “la-oss-være-kjedelige-og-play-it-safe”-øyeblikk. >_> svart passer jo tross alt til.. alt. Og den rosa var kanskje litt for lakserosa, når jeg tenker meg om. Får håpe de kommer hit til Nord, så kanskje jeg skeier ut og kjøper den rosa og!

Mine første High Waist-jeans. O_O Jeg som sverget på at jeg ALDRI skulle kjøpe jeans som var høye i livet. Det verste er at jeg liker de ganske godt. 8) Leita over hele byen etter nye jeans, men fant egentlig ingen som falt helt i smak, og mamma overtalte meg til å kjøpe disse. Syntes først ikke de satt noe fint på, men nå som jeg har “gått meg inn” i dem, føles det bedre. De er ikke helt stramme, og litt for store i livet, men det legger ingen merke til.. tror jeg. 8) oppdaget nok en gang at buksestørrelser er rare. Noen av buksene var så trange i leggen at jeg omtrent måtte pelle de av, mens de var gigastore i lårene. Andre var stramme over rumpa, men når jeg først hadde kommet over rumpa, var de plutselig 2 nummer for store. Hurra.

Reiseguider (Tokyo, Bangkok, Syd-Thailand). Jeg leser og drømmer meg bort og GLEDER MEG! Drømmen om Asia av Torbjørn Færøvik, har ikke kommet så langt, men det er en god bok! Elsker reiseskildringer. Den lille brune boka er en notisbok som jeg tenkte jeg skulle bruke som en slags personlig phrase book. 8D Syns jeg ser meg selv prøve å snakke thai med en eller annen selger på nattmarked. FØN

…Aaand that’s about it. Just nu sitter jeg og grubler på hvilke fag jeg skal velge som programfag neste år. Skal ha to, og har bestemt meg for et – Engelsk. Har alltid likt engelsk, og med tanke på at jeg vil komme meg til utlandet, kan det jo være lurt å friske opp kunnskapene litt. Har tross alt ikke hatt det på skolen på to år! Det andre faget.. USIKKER. Står mellom Historie og Filosofi, Markedsføring og Ledelse eller Sosologi og Sosialantropologi. Alt jeg veit, er at det ikke blir et realfag! 😉

2 Responses to “Shoppeinnlegg”

  1. Nok en gang, elsk på stilen og nye klærne dine!! ;D
    klem

    Nok en gang, elsk på stilen og nye klærne dine!! ;D
    klem

  2. Svar på svar fra innlegget under ;D

    Så utrolig bra!! =)
    Har du fått plass??
    Håper det, sann du får den hjelpa du trenger og capio virker jo som en kjempe bra plass!! =)
    *Lykke til* Klem

    Svar på svar fra innlegget under ;D

    Så utrolig bra!! =)
    Har du fått plass??
    Håper det, sann du får den hjelpa du trenger og capio virker jo som en kjempe bra plass!! =)
    *Lykke til* Klem

Leave a Reply

