Ny sveis

 Yo. Nå er jeg i Fredrikstad! Dro fra Trondheim idag tidlig, skulle ta Oslo-flyet 1125. Når jeg våkna viste mobilen min 1236, så jeg ringte opp til mamma og skrek “KLOKKA E HALV ETT!” “Neei, den e halv ti” “…nei?” Viste seg at mobilklokka mi av en eller annen grunn har stoppa. Herregud for en panikk 8) Var på flyplassen 15 min før flyet skulle gå, jeg var sykt stressa og trodde for andre gang at jeg skulle miste flyet, men kom meg avgårde!

På hotellet her fikk jeg såvidt sjekket inn, diverse problemer, bekreftelse av kredittkort og blablabla. Virket ikke som resepsjonisten syntes noe om meg, av en eller annen grunn :p minibaren her er sperra siden jeg “bare” er 19 år forresten, akkurat som om jeg hadde tenkt å drikke meg full alene uansett. XD Er fint vær og sol, så kanskje jeg rusler meg en tur, håper bare jeg finner tilbake til hotellet LOL.

 ANYWAY, jeg har ny sveis! JADA, jeg har farget håret! Har vært platinablond (og gul i perioder) i 2 år nå, så var vel kanskje på tide med en forandring?

FØR OG ETTER

 Ok, litt dårlig det første bildet, men det er iallefall gulskjær og to meter ettervekst. JEG HATER ETTERVEKST! Nå er jeg blond OG brun, stripete altså. Var veldig uvant først, men er fornøyd! No more gulskjær hahaa. Stussa litt og, og fiksa den håpløse luggen litt (skrålugg som holder på å vokse seg til fra rett lugg = plagsom). Lenge siden jeg har vært hos frisør og, elsker ennå følelsen man får når man går ut derfra, av å ha hår verdig en L’oreal-reklame. ;D

5 Responses to “Ny sveis”

  1. Hva skal du i Fredrikstad? 😉
    Håret blei drit bra =D

    Hva skal du i Fredrikstad? 😉
    Håret blei drit bra =D

  2. tusen takk ;D

    skal på møte hos capio 😛

    tusen takk ;D

    skal på møte hos capio 😛

  3. hallo Emilie. jeg fant blogspot bloggen din via en annen fast blogg jeg lester. så kom jeg meg hit. du kjenne rnok ikke meg , men jeg ble veldig inspirert av skrivingen din , utseende ditt, og… ah… så nydelig :):)

    jeg har selv en venninne som er på Capio, du kjenner henne kanskje… har to andre bekjente også.
    stå på og kjemp videre!!!! du er mye verdt.

    hallo Emilie. jeg fant blogspot bloggen din via en annen fast blogg jeg lester. så kom jeg meg hit. du kjenne rnok ikke meg , men jeg ble veldig inspirert av skrivingen din , utseende ditt, og… ah… så nydelig :):)

    jeg har selv en venninne som er på Capio, du kjenner henne kanskje… har to andre bekjente også.
    stå på og kjemp videre!!!! du er mye verdt.

  4. hallo Emilie. jeg fant blogspot bloggen din via en annen fast blogg jeg lester. så kom jeg meg hit. du kjenne rnok ikke meg , men jeg ble veldig inspirert av skrivingen din , utseende ditt, og… ah… så nydelig :):)

    jeg har selv en venninne som er på Capio, du kjenner henne kanskje… har to andre bekjente også.
    stå på og kjemp videre!!!! du er mye verdt.

    hallo Emilie. jeg fant blogspot bloggen din via en annen fast blogg jeg lester. så kom jeg meg hit. du kjenne rnok ikke meg , men jeg ble veldig inspirert av skrivingen din , utseende ditt, og… ah… så nydelig :):)

    jeg har selv en venninne som er på Capio, du kjenner henne kanskje… har to andre bekjente også.
    stå på og kjemp videre!!!! du er mye verdt.

  5. Du blei drit fin på håret! 🙂 Kledde det kjempegodt ^^

    Du blei drit fin på håret! 🙂 Kledde det kjempegodt ^^

Leave a Reply

