TAGGA

 Ble tagget av Frida (http://www.guljaale.blogspot.com) til å gjøre denne greia!

1. Ok, enter your pictures folder and choose picture number 6 and tell the readers about it

 Nåh, min kjære BTSSB Alice on Treasure Island-cutsew! Dette bildet ble tatt til Poupeegirl (klesskapet mitt på nett)) which reminds me, er en stund siden jeg har vært der nå. Enkelt og greit en side der man tar bilder av garderoben sin og har en slags “papirdukke” man kan kle på. Får poeng ettersom man legger inn nye plagg og kan også ha venner, kommentere hverandres skap osv. 8)

 

 2. Write down 6 things you love

MINE LOVELIES. Her inngår både folk og dyr. Venner, familie, kjærste, husdyr +++
Klær
BLING
Sove
LAtterkrampe
Dolle meg opp!

3. Write down 6 bad habits

Temperament, lett.
Forfengelig, i såpass grad at jeg utallige ganger har kommet forsent til timer fordi jeg sto foran speilet på do. 8D
Biter negler 😦 jeg vil ha lange, fine negler
Blir lett irritert over ting jeg egentlig ikke brudfe bli irritert over. >_>
Leker med piercingene i tunga heele tiden. Veit det ser hemma ut, men klarer ikke la være!
Kan ha vanskelig for å se folk i øynene, så da ender det ofte med at jeg stirrer på et ubestemmelig punkt et sted i lufta. XD ser sikkert kjempelurt ut!

4. Write down 6 dreams you have

Reise verden rundt
Få en god utdannelse og en jobb jeg trives med og elsker!
Ha en awesome garderobe, inkludert accessories, klær, sko og hårgreier
Studere utenlands
BLI RIK, så jeg kan få råd til alt dette!

..And of course, WORLD PEACE!

 

5. Write down 6 different jobs you’d like to have

Frisør/stylist med eget studio seff
Ansatt i en klesbutikk OF MY CHOICE.
Tolk, lol. Tenk så kult å måtte føre en samtale mellom folk som egentlig overhodet ikke forstår hverandre. 8D
Reiselivsjournalist, der jeg reiser rundt og “tester” forskjellige steder og reiser verden rundt.
Motejournalist
Skuespiller, spesielt i musikaler!

 

6. Write down 6 blogs that deserves some praise and love.

..dette teller som tagging, right? I Don’T DO TAGS. Dessuten er de fleste jeg hadde tenkt på, tagga alt. :J

 

2 Responses to “TAGGA”

  1. LOL, kjenner meg igjen i mange av disse! Spesielt det med å bruke såpass lang tid forran speilet at jeg kommer forsent til skolen XDD skjedd FOR ofte

    LOL, kjenner meg igjen i mange av disse! Spesielt det med å bruke såpass lang tid forran speilet at jeg kommer forsent til skolen XDD skjedd FOR ofte

  2. haha, yeah, det er litt teit. Håper ingen av mine framtidige sjefer leser dette XD

    haha, yeah, det er litt teit. Håper ingen av mine framtidige sjefer leser dette XD

Leave a Reply

