Snarveien

(HERREGUD SÅ STYGT DESIGNET MITT ER LOL JEG SPYR MEN ORKER IKKE Å FORANDRE ENNÅ)

Enda en dag i Trondheim er over. Kvelden tilbragte jeg ved å leke Viggo Venneløs og gå ALENE på kino. 😐 mutters alene, ettersom de andre hadde andre planer. JEJE! Skulle egentlig se Istid 3, men kom fram til kinosalen 5 min etter at den startet (jeg gikk visst for tregt :() så jeg bestemte meg for å se Snarveien istedetfor. Jepp, den nye norske skrekkfilmen som foregår – overraskende nok – i skauen. Greit at vi nordmenn har flott natur, men la meg telle: Villmark, Død Snø, Rovdyr, Fritt vilt.. (ok, sistnevnte foregår vel egentlig på høyfjellet) – alle foregår i SKAUEN. Uoriginal setting til tross, jeg fikk tak i en billett og gikk for å se filmen.

Må innrømme at jeg følte meg litt harry, der jeg satt mutters alene med et par folk rundt meg her og der (vi var bare 12stk tilsammen i salen), men generelt er vel kino en av de tryggeste aktivitetene man kan gjøre alene. Herregud, det er mørkt, og alle ser rett fram uansett. Filmen var helt grei den, men skal jeg se en skrekkfilm som handler om gærninger som lager skrekkfilm, velger jeg heller Vacancy. Men grei film å slå ihjel en stund på!

Imorgen skal jeg se Istid 3. Har brukt en del penger på kino mens jeg har vært her, men hey, det er forfriskende for en som er glad i film å være et sted der kinotilbudet tilsvarer flere forestillinger enn 1 gang på søndager..

Leave a Reply

