HEI HAKKE TID Å SKRIVE

Kanskje jeg bare skal gi opp blogginga once and for all. Iallefall akkurat nå. 8D Har ikke tid til å skrive, er utplassert samt ute om dagene.. tatt noen russekrav og sånt. Har det gøy 😀 Når jeg så har dusja og sånt om kvelden gidder jeg ikke blogge. Kanskje imorgen, da har jeg tenkt å bruke litt tid til skolearbeid og sånt på ettermiddagen.. *dårlig russ* Helga blir det ikke, da er jeg i Harstad. Kanskje neste uke. 8D See ya’ll then!

..egentlig ganske digg å ikke ha tid til å blogge..

VÆRET ER DRITFINT FORRESTEN, håper dere har det koz der dere er.

One Response to “HEI HAKKE TID Å SKRIVE”

  1. Caroline! Says:

    Ta deg pause og kos deg i russetia ;D
    man er jo bare russ en gang :O
    Her er det å fint vær 😉
    Klem ❤

Leave a Reply

