NY LAYOUT

Det er bare jeg som er harry nok til å ha en mobil som layout-tema. Komplett med glorete logo. Jaja, det er i det minste en klapptelefon!

6 Responses to “NY LAYOUT”

  1. Anne Berit Says:

    Herreguuud, skift skriftfarge med en gang! Umulig å lese hvis man ikke markerer. (fordi man ikke klarer å fokusere på den lyse skriften med alt det andre rundt. :p)

  2. Caroline! Says:

    jeg klarer ikke lese hva som står xD

  3. LOL WUT, jeg var jo inne og skifta til svart.. xD jaja, nå funker det iallefall? 😀

  4. Anne Berit Says:

    Funker. :p

  5. Monica Tang Says:

    MOBIL haha. awww

  6. Caroline! Says:

    du skifta nok rett etter jeg leste eller no, får nå ser jeg godt^^ ;D

Leave a Reply

