Test

Tok en “Personality disorder test”, og her er mitt resultat.

Disorder

Rating
Paranoid Disorder: High
Schizoid Disorder: Moderate
Schizotypal Disorder: Moderate
Antisocial Disorder: Low
Borderline Disorder: Very High
Histrionic Disorder: Moderate
Narcissistic Disorder: Moderate
Avoidant Disorder: High
Dependent Disorder: High
Obsessive-Compulsive Disorder: Moderate

Personality Disorder Test – Take It!
Personality Disorders

Ikke noe overraskende, egentlig. 8D Slike tester skal man såklart ikke ta seriøst, det er JUST FOR THE LULZ LIKSOM. Men det blir fort mer interressant når man faktisk har noe å sammenligne med i virkeligheten og. 8)))))))))))))

JEG VEIT jeg er dårlig å skrive, jeg har vært ute, uten nett og ellers vært opptatt med andre ting. Mars er den desidert dårligste blogge-måneden jeg har hatt siden jeg “for alvor” begynte å blogge i høst. Bedre lykke neste måned?

4 Responses to “Test”

  1. Anne Berit Says:

    15 innlegg på en måned e ganske bra da. 😉

  2. jøss, har jeg 15 innlegg? trodde jeg hadde sånn.. 5. 8D hoho, da så!

  3. Frida Y. H. Says:

    TAR DENNE JEG OGSÅ

  4. Monica Tang Says:

    DENNE MÅ JEG OGSÅ TA 😀

Leave a Reply

