Så gjør vi så når vi blinger vår mobil

Nå har jeg også blinga mobilen min. ER JEG FJORTIS NU??? Jeg elsker bling. Og nå kommer forhåpentligvis alle til å gjenkjenne min mobil. 8D

Framsiden, helt grei

Baksiden, også helt grei!

HELE MOBILEN. Funker den, liss. 🙂 Kunne sikkert vært finere, mer nøyaktig og blablabla, men jeg hadde ikke råd til å bestille masse superbling, så dette er bare klistremerker. 8D En gang senere, kanskje. Dette funker foreløpig! Igjen, JEG ELSKER BLINGGGGGGGGGG

Også har jeg dilla på denne sangen.
PILE – FLOWER fra HIME TRANCE. Enjoy, eller bli tullete i hodet, alt ettersom hvilken musikk du liker. De fleste blir sikkert det siste, haha. ._.
One Response to “Så gjør vi så når vi blinger vår mobil”

  1. rebecca Says:

    kul mobil !
    hvor har du kjøpt stenene ? 🙂

Leave a Reply

