Gina Tricot

Jeg elsker Gina Tricot. Teit at de ikke har en her oppe 😡 heldigvis skal jeg til Trondheim den 9 mars (gleeder meg), og da skal jeg nok ta en tur! Finnes en toetasjes Gina Tricot-butikk der.. hoho. Klærne er kjempekule, og prisene er slett ikke ille de heller. 99 kr for en t-skjorte! Takk gud for at det finnes noen billige, stilige klesbutikker i Norge også.

Bare se!

Denne kjolen er dritstilig. PALJETTER!

Trenger virkelig en stor, varm cardigan.

ZEBRA!

Herlig skjerf.

Gud, nå fikk jeg lyst til å shoppe. 😦 bare tre uker til vinterferien nå, så skal nok greie å holde meg i skinnet til da. Ingen vits i å sløse bort penger på Sortland.. funker iblandt, men Trondheim har liksom litt bedre utvalg da. “litt”.
4 Responses to “Gina Tricot”

  1. ÅÅÅH! GOD! Elska det skjørte med høyt liv ❤Og dessutn, I love you

  2. hehe, me too!!love you too søta

  3. Det skjørtet! Seriøst, utrolig! 😀 Og paljettkjole-tunikatingen var digg også.

  4. Maren Charlotte Says:

    Hehe æ skal faktisk åsså tel Trondheim 9 Mars 😉

Leave a Reply

