Sex pot revenge

Dette fortjener seriøst et eget innlegg.

Sex Pot Revenge er altså et japansk punk-klesmerke. Ikke klær jeg kunne tenkt meg å gå i selv, men jeg har seriøst vurdert meg å skaffe meg flere enkeltplagg der inne bare på grunn av de fantastiske sitatene de greier å printe på noen av klærne! Jeg ler meg ihjel!

NO FEBLE BASTARD Seriøst, jeg dør!

..Okeeeeey.

Well I surely won’t.


Jajjaja, jeg skal lett gå rundt med en bukse med det der printa bakpå ræva.

Ikke så synlig, men øverst i i venstre hjørne står det “KING DRUGGERS BUY THE DICK”


Denne er så sykt random. Bare masse.. tekst liksom. “UFO DISCOVERY”

Når jeg engang i tiden kommer meg til Japan, skal jeg innom denne butikken. Jeg elsker det fakta at så mange japanere ikke kan ordentlig engelsk, går ikke an å deppe eller noe sånt når man ser det der. Hæhæh.

One Response to “Sex pot revenge”

  1. Frida Y. H. Says:

    King druggers er min favoritt 😄

Leave a Reply

