Another random day

Idag ble jeg vekt klokka halv to, men slumra til halv tre. Digg, i og med at jeg var i seng i firetida i natt. Jeg sto opp og sløvet i en time, før jeg stakk på kiosken en tur og stilte meg på busstoppet for å ta buss til Åse.

Nå som jeg er 18 år har jeg tatt meg selv i å lure på NÅR jeg faktisk skal bli nødt til å begynne å betale voksenbillett på bussen. De fleste bussjåfører tar det for gitt at jeg er barn, noe som er greit med tanke på at jeg sparer noen kroner, men ganske.. flaut med tanke på at det faktisk er over TO ÅR siden sist jeg i følge alderen skulle hatt barnebillett. Jeg lurer på hvor mye lenger jeg slipper unna :p



Bazooka Girl – Velfarre 2000



Jeg kom meg iallefall trygt frem til Åse, og var sammen med Marius noen timer. Jeg tror jeg uten unntak får latterkrampe når vi er sammen.. haha.. XD Vi så American Pie 3, og seriøst, folk kan se hva de vil om de filmene, jeg dauer hver gang. Iallefall av de 3 første lol. Stifler kjørte vi såklart et par turer, hadde ikke regnet med noe annet. Jeg tror du trenger å lære deg å gå igjen snart, Marius 😉 Dro på bussen igjen halv ni, kom hjem ti over ni, sulla litt rundt og stakk i dusjen. Jeg har btw fått skille etter solingen, haha ;—D Jeg vurderte å rydde nå, men gidder ikke. Det ser helt jævlig ut rundt meg, MEN siden jeg har ferie kan jeg jo alltids utsette det til i morgen. Jeees.



Dir en grey – Audrey



Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å skrive blogg, i og med at livet mitt er rævva kjedelig for tiden og jeg gjør ingenting. Oh well, Brighton om en uke! Gleder meg!!

Leave a comment