YO!

Dir en grey – Red..[em]

Er vel kanskje på tide med en oppdatering, ne? 😛

Jeg er altså på plass i Narvik, AND I LOVE IT. Hybelen er nice, jeg har fått det hjemmekoselig og elsker det!
Skolen virker bra, noen lærere er kanskje litt -____- (samme med en viss elev i klassen min, alle som har snakket med meg skjønner nok hvem jeg mener XD) men det overlever jeg!

Chillz på skolen og sånt, iallefall hittil. Kjempegreie folk i klassen og ellers på skolen! Vi holder på med en banneroppgave for tiden, gruppeoppgave. Går ut på å lage et dekorativt banner med gjentakende mønster som skal henge i staffelirommet. Jeg, Lasse og Synne har ruter som vårt tema!;D Tror det blir bra. Vi diskuterte noe sykt idag, Lasse forklarte alt for innviklet for meg og Synne, og det endte med en del misforståelser 😄 Bare på gøy, da. Læreren sa at vi hadde bra arbeidsprosess ;D *teacher’s pet*

Ellers går det som sagt supert, jeg er sosial hver dag, ler mye og savner ikke Andenes akkurat. Drar ikke hjem i helga, for å si det sånn 😛 Noe som jo bare er positivt! Jeg har allerede klart å brukt en del penger, da.. 😄

Rosa leopardmønstrede søte sko
Startpakke til Design og håndverk (714.50 -____-)
Grå og rosa genser
Lilla tights med stjerner
Hvite fingervanter med stjerner
Blått og rosa stripete skjerf
4 nye hull i ørene, 2 i hvert øre
+ Diverse småting!

I’ll survive! 😄

Når jeg nå sitter her alene, kjeder jeg meg RÆVA. Sosialitet<3
Dette er noe annet enn når jeg bodde i Merket på Andenes og 80% av omgangskretsen min holdt til nede i Værret. :p
“D e så kaldt, æ klare fan ikje gå ut” x)

Hah, og jeg hører kun på Dir en grey for tiden. 😄 Og 64Revolt, yo de er funky! ;D

Oh, oh imorgen tar jeg hull i nesa! 😀 Finally 😄

Love ya peeps! I’ll be back! 😄

Leave a Reply

